8 Ocak 2015 Perşembe

Kış geldiiii 😊

Meraba. Evettt yağmur, kar , dolu kapıya dayandı. 
 Malum bu soğuk günlerin kurtarıcıları her daim yanımızda. 
 Bu aralar dolabımızda eksik olmayan trençler , kabanlar , sallar , eldivenler ve botlarımız hep yanımızda olacaklar. 
 😊 ve bunun üzerine bir kaç kombin fotoğrafı paylaşmak istedim. 








Ve tabikisi bakimlarida unutmadım. 😊 
 Yılbaşına özel  #flormar'da acayip indirim vardı. Kaçırmadım kuru ciltler icin  (body lotion) Nemlendirici aldım soğuğa karşı. Tek kelimeyle mükemmel hatta kullandıktan sonra bi tane daha aldım. Evde stokta dursun. 😊 👍 
  

 
Bakıma girmişken dudaklarda cok çabuk kuruduğu icin vazgecilmezim olan dudak nemlendiricileri.  Nivea kullanıyordum dudaklarımda hiç Çıkmayan yaralar çıktı. Çıkınca değiştirmek zorunda kaldım.  Ve Golden Rose kullanıyorum. Suanlık bişey yok bakalım. 


Hazır havalar soğumuşken kahvelerimiz, sahleplerimiz ellerimizden düşmesin ☕️





  Bu fotoğrafında hatırası var ekleyelim. Bir dahaki postta Görüşmek üzere baş baş. 😊✋🙋
 #mabel'le 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder